6 oktober 2011

Dipdye or ombre?




Okej jag gick inte och la mig, men jag borde!

jag fastnade i the world wide webb....
Alltså jag har ju funderat på det här med mitt hår i typ ett år i fall jag ska göra dipdye eller ombre hair, och först var jag ju sugen på att färga topparna turkos eller rosa när jag var blond och nu hade jag planerna på att färga topparna riktigt mörka, nästan svart.
men så kom jag på nu att jag saknar det blonda håret massor ju och typ den enda anledningen till att jag färgade det mörkt var ju att jag var redan less på att färga utväxten hela tiden.... så jag har bestämt mig för tha ombra hair men jag ska nog färga ganska mycket blont typ upp till käkbenet och så ska jag ju göra ombre så det kommer ju typ tonas ut och bli riktigt platina blont i topparna :)

blir att köpa färg i morgon då och jag är så taggad!
hoppas mamma har folie hemma ;)



Något sånt här blir det :)

Nä nu måste jag verkligen sova!

Love.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar