6 oktober 2011

Kan inte tänka, jag står bara här och ler.


Så där ja!
sitter här i soffan nyduschad och insmord, dricker té och äter kesella.
så jag tog mig ut på en löpar tur och lite intervall träning, awesome!
men någon ville visst att jag skulle bli sjöblöt, regnet bara öste ner där ett tag, men det var ganska härligt må jag säga.

i morgon är det ju jobb som väntar och sen ska jag fara hem till Stranda och sova där, för jag vill inte sova själv i denna lilla tysta lägenhet, jag behöver höra snarkningar och ljudet av människor!
jag har ju blivit så bortskämde med det hela mitt liv så det är svårt för mig FAKTISKT.

ÅH jag vill flytta NU! NU! NU!

Nu ska jag dricka upp mitt té och borsta tänderna, sen blir det att sova och kramas lite extra med Andreas, för han far till Stockholm i morgon och kommer inte hem förens på måndag!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar