27 oktober 2011

Melancholy.




Jag äter choklad och det är gott!

Morgonen startade med havregrynsgröt och VC = mer antibiotika..
sen begav jag mig till jobbet och det har gått jättebra att jobba idag, var inte trött fast jag somnade sent och så hade jag mensvärk till och från men det funkar ju, sen kom ju Paulina och jobbade med mig och det gör ju jobbet bara roligare och jag känner mig mer bekväm :)

Efter jobbet for jag och handlade, mat, frukt och choklad för det är jag värd idag!
sen städade jag lägenheten, dammsög, dammtorkade och bytta handdukar, fräscht!

Nu sitter vi bara här i soffan och äter vindruvor och myser på, jag tror jag ska se The diary of Anne frank, Andreas var inte nå sugen att se den så... I alla fall så har jag den filmen någonstans bland alla mina saker, jag tycker den är jätte intressant och gripande och så har jag läst boken några gånger om jag kommer ihåg rätt :)

Så den blir det att kika på ikväll.

Fortsatt trevlig kväll.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar