11 oktober 2011

Nemo perfectus est.



Igår installerade jag om min dator och min bror hjälpte mig, så jag hade inte tillgång till att blogga så värst mycket och för det andra hade jag inte tid heller.

Plockade ihop mina grejer, var upp på vinden, fixade med datorn åt middag och sen när datorn var färdig var kl halv nio på kvällen och då körde jag ner till lägenheten där jag plockade och donade med en massa sen kom Andreas hem och så var vi jätte trötta så vi somnade.

Och idag så har jag ju jobbat i Vistträsk på förskolan!
var och handlade lite efter jobbet och nu sitter vi här med varsin dator och fotboll på TV.

min dator har då fått tillbaka det mesta förutom alla mina favoriter som ska finnas i webbläsaren, jag GLÖMDE att spara dem, åh jag blev ganska förkrossad för jag har samlat på mig länkar sen flera år tillbaka, men som tur är hade jag ganska så bra minne så alla favorit sidor som jag besöker dagligen har jag nu lagt till igen :)

Jo och så har jag ju känt mig krasslig i helgen så hela veckansträning har jag förskjutit till nästa vecka, känns trist att känna sig krasslig och att behöva ta en paus i träningen som gått så himla bra hittills, mer om det på min träningsblogg.


Jo idag på jobbet hade dem en massa inredningstidningar i personalrummet, bland annat, ELLE-interiör, Plaza-interiör och Hus & Hem. Jag har alltid trott att ELLE ska var för plottrigt och för dyrt och Hus & Hem har jag tyckt sett så "inte min stil"-ut på framsidan så den har jag typ aldrig tittat i och PLAZA visste jag inte ens att den fanns, men i alla fall så hittade jag massor som jag gillade i dessa inredningstidningar och det kändes kul, så jag ska önska mig en prenumeration på någon av dem i julklapp :)


Nä nu ska jag ta en värmande dusch och hoppa ner i min Onepiece, dricka té och sticka på min tränings-halsduk!

Trevlig kväll :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar