17 oktober 2011

Ordning på tillvaron!


Måndag ny vecka nya möjligheter!

för er som har varit lite tröga så började ju jag med en träningsblogg den första September och jag började ju även då med ett träningsprogram, men jag tyckte det inte gav något att ha den här träningsbloggen så idag kommer jag ta bort den och börja skriva om min kost och träning här istället :) (för min egen skull.)


Så här såg det ut på min träningsblogg.

Men det kommer nog inte ta över så mycket då jag använder mig av 2 sidor där jag lägger upp min kost och min träning för att se hur mycket jag behöver äta då jag tränar si och så mycket, då jag känt av att jag äter för lite i förhållande till min träning.

Endomondo
ShapeUp

Det här är de 2 sidorna som jag använder mig utav och jag rekommenderar dem verkligen!

Nä slut pratat om hälsa!
eller jag ska bara säga att strax ska jag ut och springa ;>

Annars idag då? i veckan då?

Ja håller ju på som sagt att plocka ner saker i kartonger och så vidare för att göra det så smidigt som möjligt när det är dags att flytta!
och i veckan jobbar jag tisdag, onsdag, torsdag och söndag och det kan säkert bli någon mer dag.

Nä nu ska jag diska sen blir det ut och träna!
Love.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar