17 oktober 2011

So why can't you stay Just long enough to explain?


Det var skönt att springa i det fina vädret! men just idag kändes denna träning såååå himla tråkig.
jag vill svettas ordentligt och vara helt slut efteråt och jag vill ha ordentlig träningsvärk!
Så därför har jag bestämt mig för att göra ett eget träningsprogram innehållande både kondition och styrka, mer styrka än kondition. får se hur det blir!

Sen så måste jag typ äta mer mat idag enligt typ hur mycket jag ska äta:


men alltså jag kommer typ inte få i mig nå mer mat idag ju! haha och så måste jag äta kolhydrater och protein. men men jag har bara det här för skojs skull, är ju inget jag kommer följa till punkt och pricka men det här kanske kan förändra ens matvanor, för just nu tycker jag att jag och Andreas äter samma mat varje vecka och den känns inte nå fräsch eller kul! så jag tar gärna emot nå nya och fräscha recept!
gärna med mycket protein.

Nä nu ska jag mysa med Andreas, kanske föreslår en film eller The OC, hoppas hoppas han vill se det med mig! :D

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar