20 november 2011

About me.


Fem Skulle

Skulle du vilja vara längre?
Nej jag är precis lagom!
Skulle du vilja väga mer?
 Jo men i så fall för att muskler väger mer än fett, hehe.
(jag vill ha mer muskler.)
Skulle du bli arg/ledsen om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Klart jag skulle?!
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Vet inte riktigt, det är väl som vilken person som helst...
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej tack!

Tio KAN

Kan du röra på öronen?
Jo lite grann.
Kan du slicka dig på näsan?
Nej men det är nära ;)
Kan du kolla i kors med ögonen?
jodå.
Kan dina föräldrar lita på dig?
Självklart.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Det skulle jag väl kunna klara.
Kan du vara på fest utan att dricka?
Jo och har varit flera gånger, det är ju bara bättre måste jag säga!
Kan dina vänner lita på dig?
Ja självklart.
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Jo den är redan det.
Kan du sjunga?
Jodå och om jag får säga det själv så sjunger jag gode jävla bra när jag väl vill.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Japp, gjorde det senast igår!

sju HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Jo nog har man ju gjort det i sina dagar, men inga stora lögner, bara oskyldiga.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja.
Har du ett syskon?
Jodå 3 st, Andreas, Sandra och Richard :)
Har du varit full den här månaden?
Ne se inte det, är väldigt sällan full!
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Säkert har dem det.
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej, men jag ska göra det strax.
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
nja....

Fjorton VEM

Vem är din bäste vän?

Paulina och Miranda.
Vem älskar du?
Andreas och min familj.
Vem vill du bli full med?
Tjejorna som jag var full med sist och det var i somras! skit skoj, om än jag gick hem vid 23.30, haha.
Vem är den bästa artisten?
Oh det finns så många begåvade :)
Vem pratade du senast i telefon med?
Min Mamma!
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Svältande barn, dem som försöker få bort djurplågeri och trafficking, cancer forskning.
Vem är snällast i världen?
Jultomten.
Vem är din bästa kompis?
kolla 7 frågor upp.
Vem såg du full senast?
Andreas.
Vem vet allt om dig?
Ingen kan ju veta allt, men jag tror Miranda och Paulina har rätt bra koll!
Vem kysste du senast?
Andreas gav mig en mysig puss nyss, så de måste ju vara han då ;)
Vem kramade du senast?
Andreas Dalleman Dahlberg.
Vem kan berätta allt för dig?
Mina nära och kära :)
Vem kan du berätta allt för?
De nära och kära:)
Vad blir ditt namn baklänges?
Eileme, skit coolt!

Har du gjort en snöängel i år?
Nope men det skulle vara skojjigt att göra en, kanske blir till nyår med Moa?!
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Jag har aldrig varit inlagd på sjukhus, och tur är väl de!
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja några faktiskt :)
Tycker du att sengångare är söta?
Jo dom är gölliga, tihi.
Har du någon gång testat karate?
Japp jag har rött bälte, de ni!
Första sporten du gick på?
  Fotboll...
Minimorötter eller pommes frites?
pommes, men föredrar strips!
Vad längtar du mest till just nu?
Lussekatter, snö, tapetsering, att bygga några möbler jag har designat.
Hur länge har du tänkt leva?
Ända tills jag dör faktiskt.
Har du haft vattkoppor?
 Nej jag har faktiskt sluppit undan!
Vad drömde du inatt?
Nu alldeles för sjukt för att berätta för någon någonsin, (varför drömmer man knäppa drömmar ibland?)
Vilken tv-serie är bäst?
Vänner är absolut bäst.

Vad åt du senast?
En bränd mandel från Emma's Godis butik!

Höga eller låga strumpor?
På vintern höga och på sommaren låga eller inga alls.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja det händer väl.
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Vit och svart randigt.
Bikini eller baddräkt?
Bikini när man solar och är på stranden, baddräkt när man tränar!
Är du mörkrädd?
Jag är inte rädd för mörkret utan det som kan finnas i det.

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Ohja varje dag!
Riktig gran eller plastgran?
Har alltid haft en riktigt så ja självklart en riktig :)
Tänt eller släckt när du ska sova?
När jag sover ensam vill jag ha en lite lampa tänd, men när någon sover i samma rum som jag, går det bra med mörkt.
Godaste drickan till frukosten?
Té!
Vill du bli president?
Nej usch!
Duscha eller bada?
 Duscha för att göra sig fräsch och ren, men ett mysigt bad är aldrig fel.
Har du gråtit i skolan nån gång?
Jo.
Hur tar du dig till jobbet?
Cyklar, går, eller kör bil, beror ju helt på väglag och vart jag ska jobba någonstans.
Sjunger du på toa?
Ja det är ju så bra akustik där, hehe
Vilken färg har din jacka?
Jag har så många så det blir så många färger att skriva, men de flesta jackorna är svarta.
Använder du långkallingar?
Bara om jag ska ut och köra skoter eller vara ute en längre stund, men kör oftast med underställsbyxorna då.
Är du höjdrädd?
Bara när det jag står på är ostadigt.
Vilket land vill du åka till?
The United States Of America.
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
En sak Andreas berättade för mig, haha ;P
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jodå bara för någon sekund sen!
Har du sett din bästa vän gråta?
Jo det har jag.
Vad åt du senast?

Det svarade jag ju på högra upp..... jobbigt med upprepande frågor...
Har du varit med i en rättegång?

Jag har varit och lyssnat/sett på en när jag gick på Gymnasiet men hade inget med den att göra.
Är du polare med grannarna?

 Har inte hunnit bli det då jag nyss flyttat!
Vilka språk talar din mamma?

Hon pratar ren och skär svenska.
Vilka länder har du bott i?
Sverige.
Senaste piercingen?
Naveln.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Förra veckan då jag körde till Vistträsk.
Har du äggat ngn?

 Nae?
Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nej men skulle vara kul att prova! mohaha...
Har du varit på stranden?
Eh ja? det var ju någon månad sen..
Har du haft en stalker?
Inte vad jag vet!
Minns du din/dina musiklärares namn?
Jo allihopas.
Hur bra är din syn?
Jag tror jag måste fara och kolla den, för jag kisar när jag kör bil....
Har du varit på ett party?
 kan man säga, alldeles för många.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

  Det skulle jag gärna vilja testa :)
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

Vilken utav dem? skulle väl bara var roligt, hehe
Har du varit utomlands?
Jo tyvärr inte så många gånger dock, Norge, Finland, Turkiet.

Var är dina syskon just nu?
En är i Bollnäs i sitt hem med Mamma och Pappa, en är på Stranda och den tredje är i Luleå.
Vilken tid gick du upp i morse?

typ 11.30 jag gillar att sova.
Vad ska du göra i helgen?
 Den är ju snart slut, men jag ska se en film och i morgon blir det att fara till Stranda och göra lite grejs.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

  Vi far till Piteå nu gumman! :-*
När va du riktigt sjuk senast?

  I sommras.
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Jag har aldrig tagit på en kändis!
Vad finns i din bakficka?

  nada..
Har du färglinser?

  inte de inte.
Vad gjorde du kl 2 inatt?
  Pratade med Andreas i telefon.
Vad är det första du gör på morgonen?

 Beror ju på om jag är ledig eller ska och jobba, ska jag och jobba så stänger jag av larmet på telefonen det första jag gör, är jag ledig så ligger jag kvar en stund och drar mig, hehe.
Vad ska du göra efter det här?
Tvätta bort sminket, borsta tänderna och lägga mig i sängen och se film :)

Godnatt!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar