14 november 2011

Crazy Stupid Love.


Jag och Andreas har just sett den här filmen Crazy Stupid Love, åh vad rolig, åh vad härlig, åh vad fin!
den kommer absolut hamna på min lista av favorit filmer, det föll någon tår och det blev väldigt många skratt :)
rekommenderar den starkt!
Och Ryan Gosling är ju så snygg och det är ju bara ett +
Och hon Emma Stone har jag sett i någon film förut men aldrig så här bra som i den här filmen, hon är great!

Och den fick till och med mer än godkänt av Andreas som trodde det var en tjejfilm, men den handlar som mest om killarna i filmen så då blev det ju en killfilm ;) hehe

Ja jag är helt överväldigad, hade absolut inte förväntat något så här bra.

Love.

1 kommentar:

  1. Jag hade SKYhöga förväntningar och jag blev tyvärr besviken, mest för att jag inte gillar då en film har många huvudpersoner. Tyckte inte den gick in särskilt djupt på någon speciell person i filmen. Hade då gärna fått handla mer om Ryan Gosling hehe! :D

    /Carro

    SvaraRadera