14 november 2011

Stonecold and beaten down.



Nu har jag varit och köpt blutsaft och lite annat.
Blutsaften har jag köpt då jag i flera månader har varit väldigt trött av mig, trött i huvudet framförallt.
och bara för ett tag sen kom jag på att det kan vara järn brist i kroppen, så då har jag sett på reklam och fått tips om att köpa blutsaft som är kosttillskott som innehåller mycket järn.
Så får prova det nu ett tag och hoppas på en piggare Emelie :)

Sen vill jag tipsa om en annan sak som jag tycker är ganska smart.


Jag äter ju oftast gröt eller fil till frukost och då har jag frukt eller bär till, men det blir väldigt sällan att jag orkar ställa mig och skala frukt och så vidare när jag ska iväg snabbt för att jobba och så. Så därför har jag börjat skära upp frukten redan när jag köpt den och portionerat ut i några lådor, frukten förvarar jag i kylen och bären i frysen, men man kan ha frukten i frysen också om man vill, men då måste man komma ihåg att ta fram den det första man gör på morgonen. Och så kan man ju blanda lite som man vill men jag föredrar att ha dem var för sig och sedan när jag ska ha det så tar jag lite av varje :)
Tycker det är jätte smidigt i alla fall!


Nu ska jag läsa posten och sen kolla lite TV :)

Love.

1 kommentar:

  1. Ja, riktigt gott ibland! :) funkar bra på mackor också, är ju himla mättande!

    Nä vad kul det skulle vara om du la upp, lycka till med ljudet! :) jag har en till videoblogg på lager, får se när jag lägger upp den :p

    jag kanske borde kolla där! vars finns hööks någon stans??

    SvaraRadera