30 november 2011

Etsas fast på näthinnan.



Så där jag då har man fått sin nattsömn, en redig frukost och gjort sig klar för arbete!

tog länge innan vi somnade igår kväll båda har ändrat om på dygnets timmar och det är väldigt jobbigt när det blir så..
Men nu är vi förhoppningsvis tillbaka i rätt rytm :)

så jävla tråkigt det är att snön aldrig kan komma ordentligt....
jag vill inte ha piss regn och jag vill inte heller ha halkiga vägar.........
blä.

Idag när jag kommer hem ska jag träna hade jag tänkt och sen kanske jag drar med mig AndreasICA och handlar de sista bakgrejerna eftersom Andreas bil är trasig IGEN så måste man gå och då är det ju roligare om man är 2 och så blir det inte lika mycket att bära själv :)

Nä nu ska jag dra på mig något vattentät och börja traska mot Altuna.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar