30 november 2011

Tjo faderittan!



lottade och drog en bild från datorn min, jag och Nemo i Maj förra året :)

fick skjuts från Altuna av en i personalen, men jag hade inte brytt mig om att gå, var så härligt ute!
jag tycker det är mysigt när det är spö i backen, fast helst hade jag ju velat att det var typ juli och man var och badade i spöregnet, det är grejer det!

Nä hatar detta mellanting mellan vinter och sommar okej det kan var höst med gula och orangea blad, men bara en stund och nu är det ju bara geggigt ute och man har typ ingen aning om vad man ska ha på sig lixom!

Nä ska det vara vinter, ja då får det fan i mig vara det ordentligt med minus grader och massor av snö.
Samma gäller sommar, ska det vara sommar ska det vara massa plusgrader och strålande sol och lite åska och regn där emellan, hehe...

Nu ska jag träna lite hade jag tänkt och sen ska jag börja med middag :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar