17 november 2011

Like glitter raining on me!

Tänk om man skulle våga ha en knallgul byrå?

Nyss har vi ätit hemma burgare och strips, det var gott i min hungriga mage!

Idag har jag jobbat 7.30 - 17, fast jag blev kvar till 17.20 blev rätt stressigt där på jobbet sista timmarna.
är riktigt trött just nu, men det ska jag skita i en stund, ska he på lite hög musik och diska disken, baka en kladdkaka och betsa sänggaveln, sen blir det en dusch och hoppa i Onepiecen och bara mysa i soffan!

Jag vill också meddela att Blutsaften fungerar precis som den ska! jag är mycket piggare i kroppen och knoppen! men trött kan man ju vara för att man sovit lite eller gjort mycket men det är inte alls på det sättet jag varit trött de senaste månaderna utan trött så att huvudet bara känns som brus, typ som myrornas-krig på TV:n(det var förövrigt väldigt längesen jag såg det, haha.)

Även fast dagen blev till stor del hektiskt så har det varit en bra och rolig dag!


Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar