17 november 2011

Close my eyes Feel you here forever You and me together Nothing gets better.



Vad skönt det var att få göra lite nytta och sedan unna sig något gott!

Tycker också att det är skönt att en rätt så bra träningsvärk har infunnit sig, hehe
äntligen känns det någonting.

Har i alla fall tittat runt på internet på olika inrednings grejer och gud vad jag har svårt att bestämma mig för vilken inredningsstil som jag gillar..... men dem som ligger högst upp är industrial, orientalisk och shabby chic. ¨Men shabby chic kan ju upplevas på olika sätt och det jag gillar med den är slitna möbler och det rostiga och mysiga, inte det gulligulliga. Dock så är jag ju ganska strikt emot vita möbler så det är inget ni kommer se hemma hos mig... tycker inte heller om svarta möbler, det är alldeles för strikt för mig, jag vill ha lite rörigt med mycket färg, dock inte rött, det är en jul färg och får endast finnas kring jul i mitt hem.
men men jag måste kolla runt lite mer och fundera :)

Nu ska jag gå och volyma mitt hår sen blir det natti natt.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar