24 november 2011

Oh, oh, sometimes I get a good feeling.

The red the blond and the brunette!

snacka om att jag ser galnast ut av dem.


Idag gick det då så himla bra att jobba i köket i Vistträsk som att jag aldrig gjort annat, hehe
Och barnen tyckte att jag passade bra som "mat-tant". Var också så himla snabb att jag kunde fara hem mycket tidigare än jag skulle!

Efter jobbet for jag hem till Stranda och satte dit knopparna på byrån och snodde lite julrecept av mamma, sen när pappa kom hem så hjälpte han mig att sätta fast hjulen på bordet, så både byrån och tv-rumsbordet kunde jag ta med mig hem och nu står dem här i lägenheten och jag är så nöjd! allt blev perfekt och den gamla byrån fick flytta in på toaletten och bli förvaring till alla mina smycken och hår grejer, även underkläder och handdukar, det blev super bra!

är verkligen nöjd och Andreas med :D

hämtade även adventsljusstaken hos min bror så nu står den i köksfönstret och väntar på att julgardinerna ska göra den sällskap!

Och som att slutet på veckan inte kan bli bättre än så här så kommer ju lönen in på kontot i morgon och jag tror inte den varit så efterlängtat någon gång förut som denna!

I morgon är jag ledig så vitt jag vet just nu och det ska bli skönt, ska städa lite och ha lite spa och fräscha upp mig :)

Nu ska jag hoppa i duschen och sen blir det nog att sussinanna.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar