23 november 2011

Say what you want, say what you like, Say what you want me to do and I do to you. Tell me how to love you, tell me how to hold you.



Ser ni fotografierna där på väggen format som ett hjärta?
så har jag funderingar på att göra i sovrummet, för det finns en tejp som heter washi-tejp som man kan klistra på tapet utan att det skadar tapeten eller att den följer med när man ska ta bort det.
Skulle vara kul att ha så med en massa fina minnen och så byter man bara ut när man fått nya fina minnen, men jag vet inte om jag ska ha det i sovrummet eller i Tv-rummet? det är den stora frågan ;P
tycker det är fint i alla fall.

för ett tag sen så åt vi fiskpinnar och så gjorde jag eget mos och det var så gott!
vi brukar inte äta fiskpinnar så ofta, och då blir det ju faktiskt godare.

Nu hade jag tänkt duscha och hoppa ner i Onepiecen för att bara mysa, Andreas är och ser hockey med Tobias. Blir en tidig kväll då jag ska vara i Vistträsk halv åtta i morgon.

Hade också tänkt ta några bilder i lägenheten, men Tv-rumsbordet är ju inte här så då kändes det lite tråkigt, kanske far och hämtar det i morgon efter jobbet då :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar