21 december 2011

And we are dancing on the edge of the Hollywood-sign.



Bilder från i somras då vi for iväg på IKEA.

Så var de arbetsdagarna över och kul har det minst sagt varit!

Idag är jag ledig och tog en välförtjänt sovmorgon, men vaknade dock  vid halv 6 och trodde jag skulle upp och iväg! hehe men tvingade sedan mig själv att somna om.

i förrgår toppade mamma mitt hår och vi tog bort 2 cm nästan 3 och det blev super fräscht!
jag har slutat sukta efter det långa håret när det faktiskt är lika fint med axellångt, men mitt hår är ändå ganska långt, för jag har ju en ganska så lång hals.
Ska köpa mig en riktigt mörk färg och färga uppe på huvudet igen, inte topparna.
sen till våren blir det nog ljust igen.

I går kväll var vi och fikade hos Jim och Frida för Jim fyllde år, vi fick gott fika och trevligt :)

Idag ska jag städa, tvätta och baka!

Så nu ska jag göra mig nå frukost och se på Julkalendern, missade ju gårdagens avsnitt! :O

I morgon jobbar jag förmiddag i Vistträsk, bara 3 timmar, men det känns lite onödigt att köra dit för 3 timmar... men men har man tackat ja så har man!

Ha en toppen dag!

Andreas är bäst :)

Love.

1 kommentar:

  1. Ja, det känns ju som en smart grej om jag vill ha längre och även fräschare hår :)

    Oj det hade jag inte tänkt på. Jag la in bilden igen i mitt förra inlägg :p Jag har nån gång tänkt att det hade kunnat vara FINT med kortare, och det är alltid kul med en förändring! :) annars är det alltid samma gamla vanliga vilket kan va både fint men tråkigt :s tycker du jag ska satsa på en lång page istället? :) sen så har jag så att jag kan ha min lugg när jag känner för det men det kanske går även om jag har som på page-bilden? Svårt det där så säg gärna vad du tycker ;)

    SvaraRadera