21 december 2011

Take it easy, one dream at the time.



Nu är det rent och fräscht inför julen hemma hos oss :)
blev en storstädning här hemma, dammtorka, dammsuga, skura, bäddat rent i sängen och sånt där.
Tvättat och kokat chokladkola har jag också hunnit med.

Nu ska jag hoppa i duschen och sen färga fransar och bryn och fixa till naglarna.

I morgon jobbar jag ju som sagt i Vistträsk, sen på kvällen så ska jag hänga med Miranda, right? :)

Ska försöka hinna med att sola i morgon med och just det måste hämta tuperwear grejerna hos Frida också.

Livet rullar på som de ska nu, det går bra nu.

Love.

1 kommentar:

  1. Tack för tipset :) nu blev jag taggad på en förändring och tror det kan bli bra! Jo men jag tycker att du passar jättebra i det du har nu, så då skulle du absolut passa i lite kortare/kortare bak! Hur har du nu, har du fortfarande ombre-hair? förresten har du testat ricinolja nån gång? varje gång jag tänkt testa har jag slutat ut det, kanske för att det känns så dumt att säga till dom på apoteket att man ska ha det i håret haha ;)

    SvaraRadera