6 december 2011

Boobies up in my direktion.



Host host, krax..


Har fått någon himla rethosta, snorig näsa och hes hals, men värst är ändå hostan...

Hade inte alls lust att blogga igår och inte heller att sitta vid datorn, dels för att jag är förkyld och dels för att jag gjorde annat :)


Och så himla HM... dem har sänkt priset på allt som jag beställde förra veckan och jag har inte ens fått dem än, då borde jag få det till rea priset, tycker jag!

Har då i alla fall klivit upp kl 6 igår och 6.30 idag, jag är så himla duktig alltså, när jag i vanliga fall är värsta sömntutan. Men det är lättare att stiga upp tidigt när man inte ska iväg någonstans, för då vet man att man kan ta den tid man behöver till att äta frukost och så vidare :)

Igår kväll så var vi och handlade, är verkligen skönt sen vi började göra veckoscheman för vad vi ska äta, för jag hatar när man står där och har inget i kyl eller frys som går ihop eller när man inte har den blekaste om vad man ska äta(och då blir det oftast mackor till middag och det är ju inte någon riktig mat.)
så himla skönt! och så blir det mer varierad kost :)

Nu ska jag fortsätta vila.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar