6 december 2011

Everything is worth for you.



Gud vad mycket jag faktiskt gjort idag!?
jag var ganska dålig på förmiddagen och somnade utan att jag märkte men vaknade rätt snabbt av ännu en hostattack...

Sen fick jag ett ryck och bakade kladdkakemuffins och marängfudge, började även med middagen rätt tidigt för att då blir det bara godare, vi åt räksoppa idag, lyxade till det lite så här mitt i veckan, men det är ju så gott, går ju inte att motstå :)

Sen hann jag diska ett antal gånger och dammsuga och skura golvet i köket då det alltid tycks bli så skitigt, det är typ smutsigt redan nu... suck! måste skaffa mig en matta så den får samla upp alla smulor, hehe.

I alla fall så har vi sett 2 Beck filmer i kväll.
nu har Andreas lovat att vi ska se The OC innan vi ska sova, hihi
så nu ska jag skynda mig!

I morgon jobbar jag 9.30 - 18 i Vistträsk och sen ska jag på Tupperwear-party hos Frida och käka go fika :)

Sen jobbar jag 9.30 - 18 på torsdag med i Vistträsk.


Godnatt.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar