26 december 2011

If I could I would give you the world.



Hej Annandags jul, hej feber....

japp, jag skulle ha jobbat idag men har åkt på någon sorts influensa, har haft febervärk och frossa hela natten och när jag vaknade var jag alldeles blöt av svett, och det gör så fruktansvärt ont överallt, haha
det var nog nästan 10 år sen jag hade 39 grader i feber sist...

Så blir att bara ligga i sängen idag.

Men jag är så himla nöjd och glad över denna Jul, det har varit jätte mysigt och jag måste ha varit jätte snäll i år för jag fick så många klappar! känner mig lite bortskämd faktiskt eller ganska mycket, hehe
Tack alla för de fina julklapparna :)

Nu ska jag fortsätta hosta och sådär och kanske jag får sova en stund också.
Tur att Andreas tar hand om mig så bra <3

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar