29 december 2011

True colors.


Julaftonsoutfit, paljettshorts, strumpbyxor, mysig stickadtröja.

jag har verkligen varit rejält sjuk eller är, kroppen är helt mör av febervärken och jag hostar och hostar och hostar, det är så jobbigt, men nu har jag varit feberfri i typ 24 timmar, så de är ju bra :)
skönt att inte behöva ha ont i alla leder som finns i kroppen, skönt att jag kan ta i saker utan att det gör ont.
men inte skönt att ha ont i ryggen och fram i mellangärdet av allt hostande...
inte skönt att hosta HELA JÄVLA TIDEN!

I alla fall så ska jag he mig ut på byn idag, ska köpa behövligheter på Apoteket, kolla på nån vinterjacka och täckbyxor på Sportringen, och kolla vad dem rear ut på Handplockat jul.
kommer nog bli bra med lite friskluft som Mamma sa :)

Annars ska jag väl börja packa min väska, för i morgon bär det av till Kronogård över nyår, vi är ett gäng som ska bo i stuga och så ska vi fira Frida som fyller 20 år i morgon! :)
tror det kommer bli kul, det enda jag gruvar mig för det är det här med att sova borta, jag näst intill hatar det, speciellt under dessa förhållanden, det går bra om man är borta med familjen eller med en vän eller med Andreas, men ska man vara många folk som jag inte riktigt känner eller har förtroende för(sorry!) så känns det mest bara jobbigt. Och jag är super petig med hur det är där jag ska sova och sånt där, hatar när det är saker överallt och grisigt, TÅL det INTE, haha ursäkta mig men det är ingen hemlighet!
Men jag tror att om dagarna kommer jag ha jätte kul och trevligt! :)


Så nu önskar jag alla Ett Gott Nytt År!
för vi hörs nog inte förens nästa år då.
2012 here we come!


Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar