9 december 2011

Left a small town, never looked back.



Har ni märkt att det snöar?? höhö.

Nu är mina 2 dagar över på Vistträsk förskola, det har varit kul :)
dock så har jag skrattat åt mig själv när jag ska säga åt barnen och så kommer det inte riktigt fram något ljud, haha jag har hostat mig hes.
Men i övrigt mår jag toppen!

I onsdags var jag ju på Tuperwear party hos Frida och det var mycket trevligt och hon hade gott fika :)
och så beställde jag lite bra och ha grejer.

Idag klev jag som vanligt upp och såg Julkalendern och sen dess har jag bara plockat i grejer och så där, ska strax diska, dammsuga och skura hade jag tänkt, och så måste jag gå och boka en tvätt tid :)

Ikväll jobbar jag på Regnbågen 15 - 21 sen ska jag skynda mig hem och försöka hinna se Idol 2011 och hoppas att Amanda kommer 2a så att det går bra för henne, så att Robin får ett 1 minuts kändisskap och sen glömmer vi honom! mohhaha..
nä nog är han duktig, men Amanda har DET.

En annan sak som jag blev lite fundersam över var att på radion i går så presenterade dem Katy Perrys nya låt The one that got away, men den är ju inte ny? den har jag lyssnat på mycket för ett halvår sen ungefär och minns att jag lyssnade på den när jag och Andreas åkte till Vilhelmina, så ny är den INTE.
Men jag tror att jag hört dem säga så om någon annans artists låt också,
men radio kan ju vara lite koko ibland ;P
men dem kan ju mena att den är ny för radion kanske.

I morgon ska jag och Andreas till Luleå och inhandla en massa Julklappar :)
sen blir det väl go lunch på någon restaurang!

Nä nu ska jag göra ett ryck och sen äta nå lunch och försöka p-napa för det måste jag göra när jag ska jobba kväll och har klivit upp före kl 7. need my beautysleep.



Trevlig fredag!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar