4 december 2011

Levels.




Det vart en mysig fredagskväll, åt middag Tväråsel och såg Idol där med :)
sen när jag kom hem så for jag till Miranda för att chilla lite och dricka té, sen behövde jag låna någonting att ha på mig på lördagens bravader! så jag lånade skjortan här ovanför av henne.

Sen på lördag så for vi ju till Granträsk och bakade pepparkakor hos Andreas farmor, med hans syskon och kusiner och med sina respektive :)
det var trevligt med god mat!

Sen var det bara gasen hem och duscha och göra sig redo för avfärd till Piteå, där grabbarna först skulle se hockey och sen var det meningen att det skulle bli utgång, men det var bara jag som for ut på krogen med tjejorna och dansade en tag, men for hem rätt tidigt för att grabbarna ville hem så.




 
Men det var en jätte trevlig kväll!
fast vissa delar hade man ju kunnat skippa, haha...

Idag ligger vi bara och degar i soffan och har sett en film och ätit skrov.
Tror jag ska gå och värma några lussekatter och sådär strax :)

Trevlig andra advent.

Love.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar