4 december 2011

Snow is falling all around me....


Double chocolate chip cookies(med vit och mörkchoklad i och även silverkulströssel.)
Lussekatter(med och utan vitchoklad i och silverkulströssel på.)
Mintkyssar(med mörkchoklad och silverkulströssel på.)


Det här blev bakat i fredags, även drömmar och saffransbiscotti men blev inga bra bilder på dem, så det för bli en annan gång!

Jag gjorde 2 sorters lussekatter, en vanlig och en med där man smälter ner vitchoklad i degspadet, super mumsigt! dock blev lussekatterna lite stora, men vad gör det, då räcker det ju med en ;)

Sen så gillar varken jag eller Andreas russin lussekatter, så då tog jag silverkulor istället, ni vet dem som är strössel och bara gjort av socker!
Jag gillar ju russin att bara äta som dem är, det tycker jag är jätte gott! men i kombination med saffranen och när dem har gräddats så smakar det inte speciellt gott!



Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar