12 december 2011

Monster - Paramore

Älvsbyn på 70-talet.

Snart är all tvätt torr!
tur att ingen skulle tvätta efter mig, för då hade det blivit tokigt..

Har varit ut på byn med syster också och köpt lite klappar och sådär :)

Nu ska jag snart koka mig varmkorv och äta som en tidig middag innan jag far och jobbar.

Bemanningsenheten ringde så mitt pass blev förlängt i morgon, blir att jobba hela långa dagen, 8 - 21 på Regnbågen, men man har 1 timmes rast också.


Alltså den här sidan på Facebook Du vet att du är från Älvsbyn om du... jag kan inte slita mig ifrån den, sitter bara och kollar på alla bilder och vad folk skriver att dem gjorde i Älvsbyn förut, tänk vad mycket som funnits i Byn?! blir också väldigt avundsjuk på den som fick vara tonåringar på 70-talet, allt verkade så coolt då.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar