15 december 2011

I woke up with a strange tattoo Not sure how I got it, not a dollar in my pocket And it kinda looks just like you Mixed with Zach Galifianakis.

Emelie för lite mer än ett år sen, då min svarta halsduk var ny.

Hej där!
jag har haft mycket fullt upp, jobbade ju hela dagen i tisdags och var trött då jag kom hem så det blev inte så mycket gjort då, igår var jag med min bror till Luleå och in handlade julklappar och så där :)
sen var Andreas lillasyster Lovisa här och vi såg på film och åt godis!
Och så hann jag med ett över 2 timmars samtal med Paulina :)

Idag är jag ledig eftersom jag ska jobba hel helgen med start i morgon!
Tog sov morgon idag då jag hade en fruktansvärd huvudvärk igår kväll och den är kvar än..
Och istället för rethostan och min hesa hals så har jag nu blivit snorig...
men men jag ska ta det lugnt idag!

Nu ska jag se Julkalendern :)


Bra låt halv bra video.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar