2 december 2011

A very Gaga holiday.

Nu har min julgardiner äntligen kommit :)(dålig bild...)

Åh går kvällen var så himla trevlig och Sandra bjöd på en så himla god middag den var suverän alltså!
och sen fikade vi och det var också så himla gott, mums.

Idag så vaknade jag med super duper ont i halsen och ingentäppt näsa...
så sen kl 7 i morse har jag druckit 5 koppar med té och honung, så känns lite bättre nu, sen kom jag på att jag drömde om huvudvärk i natt så det förvånar mig inte om jag hade det då också, men jag var så fruktansvärt trött så jag vaknade nog inte.

Såg i alla fall Julkalendern idag med och jo den är ju faktiskt spännande ;) haha

Igår när jag städade och tvättade hann jag även snöra ihop några Mintkyssar så dem ska jag sätta choklad på nu och sen ska jag baka lussekatter :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar