1 december 2011

The orange gold from Greece.



Igår var jag och handlade de sista grejerna till Julbaket bland annat det orangea guldet Saffran, och när jag skulle välja så fanns det ju 3 sorter och jag tog det dyraste, tänkte det är bara jul en gång om året så ska det va så ska det!
( kolla in mitt fina avskavda nagellack också...)

Nu har vi äntligen fått handtag på kylen och frysen(det var på tiden!!!)
så då blir ju bakningen mycket enklare också och så kanske jag får ha hela naglar framöver.

Har då just diskat bort disken och städa lite här i köket och så var jag och startade en tvätt för ett tag sen som jag ska gå och kolla strax.

blir att dammsuga en sväng också, det här vädret gör att man drar in ganska mycket sand och grus....

Idag är det faktiskt ingen vanlig dag!
för min stora Syster fyller faktiskt år idag, STORT Grattis!! :)

Så ikväll ska vi dit och gratta henne och hon bjuder på middag och tårta, mumsigt!


Nä mot tvättstugan nu :)


Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar