1 januari 2012

All this way.



Så då var det ett nytt år 2012!
jag tror det kommer bli alldeles excentriskt!?

Jag har då nyss tvättat av mig all Kronogårdsskit...
jag förstår inte att folk kan grisa så jävla mycket?
blir så förbannad.

Men i övrigt har det varit trevligt och roligast var nog att åka ut på skotertur, har glömt hur mysigt det är, förr for man ju på sånt flera gånger i veckan, nu vill jag ha en skoter!
Jag tror jag skulle ha mycket mysigare i Kronogård om man hade husvagn och bara var 4 - 5 personer(inga utomstående skulle få komma till mig! haha.), för då skulle de aldrig bli grisigt, då skulle det hålla sig på en bra nivå och så skulle man så klart köra mycket mer skoter.

Men tack Frida och Jim för en trevlig vistelse i Krono och för ett trevligt nyårsfirande! :)

När vi kom hem idag så fick jag värsta rycket, trots lite sömn, tärd och fortfarande förkyld, så tog jag och började stor städa och så kollade jag om tvättstugan var ledig och de var den så jag slog på stort och tvättade 4 maskiner, speciellt ville jag tvätta allt som vi hade haft med oss till Kronogård, för det stank mögel, för när vi städa ur stugan med de städ-redskap som fanns där så började det stinka mögel, har aldrig varit den som varit speciellt äcklad av mögel lukt, men det här var något som jag aldrig känt förut, det stank flera meter utanför stugan, haha. så det resulterade i att alla kläder och saker drog åt sig den härliga lukten så därför ville jag tvätta på en gång!

Och nu känns det såååååå skönt! ren lägenhet och rena kläder och framför allt en ren Emelie :)

Imorgon bär det av till IKEA med mamma och syster om det nu inte vräker ner en massa snö förstås.
men jag har lite saker som jag behöver så jag hoppas det blir av.

Nu ska jag mysa med Andreas.

Tack för det här fina året och Gott nytt 2012!

Love.

1 kommentar: