10 april 2012

Every day is a new beginning.



Hej där!
jag ska börja med att säga att min Påskhelg har varit så himla trevlig, vi har varit ute större delen av helgen, ätit god mat, grillat korv, stekt fläsk och slobben!
vi har åkt madrass, pulka och bob, tolkat baki skotern och jag har kört traktorgräsklippare i snön!
vi har hittat Påskägg fyllda med godis och varit på älgtornssafari.
Jag har den bästaste familjen, förstår inte att man vill spendera Påsken, Julen eller någon annan högtid genom att supa till, när man kan spendera helgen med familjen, det bästa man har <3

Och vet ni vad?
jag har beslutat mig för att sluta blogga, jag ska ta bort den här bloggen och det känns väldigt bra!
de senaste veckorna har jag inte känt något behov av att blogga, så därför har jag kommit fram till detta.

Men jag kommer dock lägga upp bilder och sånt på min tumblr.

Så därför vill jag nu tacka för mig!


Love Love Love.

2 kommentarer:

  1. Nä, nu blir jag lite ledsen i ögat. Jag som har det som kvällsnöje att läsa igenom din blogg! Men man ska förstås inte skriva för att man "måste" Så känner jag också. Så min blogg uppdateras inte hejvilt den heller :P
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Neej (skrek jag för övrigt, haha) när jag läste att du ska sluta blogga! :l Nej, jag tycker att det är så roligt att läsa vad du gör. :)

    SvaraRadera