18 april 2012

lay a whisper on my pillow.


Okej jag kanske var lite drastisk när jag sa att jag skulle ta bort den här bloggen, men där ett tag kändes det som att jag var tvungen skriva och så kände jag lite att det är roligare att folk inte vet så mycket om en och att man kanske träffas och pratar om sina liv tillsammans, och umgås för tusan!

Men då tänkte jag så här nu att här på bloggen ska jag bara skriva om grejer jag vill ha, som jag köpt eller om andra saker som inte har så mycket med mig och mitt privatliv att göra utan mer om ytliga saker som kommer och går :)

Dessa som ni ser på bilden ovan är en gåva från gud! japp det skönast jag använt i BH-väg,
jag vill inte ha något annat nu!
ger lagom stöd och har inte såna där obehagliga byglar och skit och så kommer dina naturliga former fram, vackert!
Och det spelar ingen roll vad du har för rattar, dessa funkar för stora, små, runda, fyrkantiga, vad som helst.
det började med att jag köpte en neongrön och sen spårade och så hade jag dessa också, tror jag ska köpa mig den svarta och vita också så man får nån med lite neutral färg.
Dem kommer från GinaTricot och kostar 69.50 kr st!


Och detta är min nya skinnjacka, och jag bara älskar den! den är perfekt, love love love.

Och igår var jag och bokade klipp och färg tid på Klippet!
Jag har tänkt mig samma färg som jag gjorde i Turkiet, för jag verkligen stortrivdes i den, det enda är ju den förbannade utväxten, men det ska väl kunna gå att ordna :)
Sen hade jag tänkt klippa typ page, lite längre fram än bak, jag vill att det precis INTE ska ta i axlarna och att håret i nacken ska ta precis i den högsta ryggkotan(haha).

Jag vill ha längden som Heidi.

Färgen som Ashley Ohlsen


Och den här frisyren är to die for...

Sen hur jag ska göra med min så kallade lugg tänkte jag att frisören ska få avgöra, för jag vill helst inte ha lugg, men om det blir bättre i helhet så får jag väl fundera över det.

Nä nu har jag pratat för mycket hår och grejer!
Nu ska jag gå och diska :)


Love.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar