9 maj 2012

The truth and only the truth.



Äntligen är den där förbenade Kalles kaviar tuben slut, det har verkligen varit pest och pina varje gång jag kokat ägg och kommit på att vi har Kalles äckel kaviar och inte Isbjörnens underbara kaviar.

Nä efter jobbet i morgon ska jag gå raka spåret till matvaruaffären och köpa mig en stor tub med Isbjörnens kaviar och keso, KESO glöm inte det nu EMELIE!

Ja jag kände att jag var tvungen att skriva ett blogg inlägg om detta, för det finns så många som inte gillar kaviar och kanske är det för att dem endast smakat Kalles äckel kaviar?
därför tycker jag att alla borde prova ISBJÖRNENS kaviar istället och inse att den där blonda killen på den där tuben har ett så falskt leende att det inte är sant, skitunge är vad du är..

haha men Isbjörnar for the win! kolla in Isbjörnens kaviars hemsida

Nä nu ska jag sova!

Natti.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar