9 maj 2012

We are young.


Att det ska vara så svårt att hitta ett par perfekta höga jeans shorts..
jag vill ha 501:or Levis, men de verkar svåra att finna..
nä bara leta vidare.

Åh vad jag är effektiv, dem här senaste dagarna har jag fått så mycket gjort!
Igår så var pappa och Richard här och hjälpte mig med takfläkten, och så bjöd jag dem på Smörgåstårta.
Sen åkte jag med Richard till Stranda och sydde gardinerna till sovrummet.
Hann även träna före det också.
Sen gjorde jag min goda kyklinggryta till middag, gott!
Var sen på fotbollsmatch på Älvåkra med Miranda, trevligt trevligt :)

Idag har jag jobbat hela dagen på Timmersvansen vilket var väldigt roligt, förutom att jag var trött då jag hade lite svårt att sova i natt.
Och jag var så smart och hade packat ner träningskläder i jobb väskan, så jag bytte om på jobbet och for sen ut på en timmes power-walk, härligt i regnet!
och nu så har vi ätit middag och jag har duschat.
Så nu ska jag bara ta det lugnt med min älskling :)

Trevlig kväll!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar