13 juni 2012

Converse All Star Speciality High - White Monocrome.



Efter helgens bravader så blev mina svarta låga Turkiet-Converse helt leriga och förstörda så jag snörde in dem i tvättmaskinen + mina vita "skinn" Turkiet-Converse som jag använder dagligen som också var smutsiga.
Dem blev rena och fina och det funkar finfint att tvätta tyg skor i tvättmaskinen. MEN jag tänkte att jag skulle bara tumla dem lite lätt på "vädring" men det var inte så smart, när jag kom tillbaka så hade själva sulan alltså hela underredet lossnat från själva överdelen av skorna, och det var ju inte så kul.
Men å andra sidan så köpte jag dem i Turkiet för 100 kr paret och då förväntade jag mig inte att dem skulle hålla så här länge ens.
Men i ren sko panik så sprang jag upp i lägenheten och googlade efter dessa på bilden som jag kollat på så måååånga gånger och suktat efter, men tyckt att dem är för dyra på Junkyard, det är ju av märket Converse, men inse tygskor som tygskor, spelar ingen roll om det är Converse eller från Dinsko, förr eller senare går dem sönder eller blir skitiga.
Så jag googlade en massa och hittade en sida om sålde dem för en billigare peng och så fanns dem i min storlek också, det gjorde dem inte på Junkyard, så på mindre än 5 minuter så hade jag klickat hem dessa, fan vad bra!
Snygga ut av bara faaan är dem ju också.

Love.


1 kommentar:

  1. SNYGGA! Från vilken hemsida beställde du de ifrån? :)

    SvaraRadera