13 juni 2012

Here comes the sun.


Hallå där!
dagarna och veckorna bara springer iväg! jag hinner inte göra allt som jag vill och jag jobbar för fullt på 2 jobb som jag trivs så bra på! Love life.

Helgen som var hade jag så himla kul! var på Western Farm med Paulina och träffade en massa människor man inte träffat på länge, och såg och träffade MASKINEN, as grymma var dem på scen också! Love them.
I helgen hann jag och Andreas också med en sväng på stan i Pite, jag fyndade en college tröja, en orange lång slapp klänning och ett mintgrönt spets linne som blev kvällens outfit :) Älskar att shoppa.
Mysigt att gå på schtaaan med min andra hälft om än det inte var någon lång stund.

I förrgår var jag tillbaka till frissan och fixade det som blev lite tokigt med "utväxt" när jag slingade det första gången, så nu är jag jätte nöjd! och dem är så himla gulliga på Klippet så det blir nog att gå dit nästa gång jag ska göra nå med håret med :)

I förra veckan var jag och Paulina och kollade på Balen och oj så fina bilar det finns(hehe.) och alla var så fina i sina klänningar och håruppsättningar!

Igår så storstädade jag hela lägenheten och min Bror fick komma förbi och visa hur man vänder på fönstrena här i lägenheten för det visste ju inte jag! så fönstren är putsade på utsidan nu med! Sen på kvällen så tog vi tag i lite grejer som vi dragit ut på, vi skruvade upp  en hylla ovanför skrivbordet i tv-rummet, vi bar ner sängen som stått och skräpat i tv-rummet i källaren och så borrade vi mer kabelhål i tv-möbeln och så satte vi fast HDMI-kabeln med såna där kabel mojänger längs väggen. så grymt skönt! Då jag mår psykiskt dåligt av kablar på golvet, hehe.

Igår hämtade jag också ut ett paket från GinaTricot och allt där i var magiskt, speciellt klänningen.

Nu ska jag strax hoppa på cykeln och fara och sola, för idag mina vänner är det min dag att bara ta det lugnt. Sen när Andreas kommer hem så ska vi fara till Stranda och äta middag med mamma och pappa :)







Love.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar