15 augusti 2012



Det gick bra att jobba i natt fast jag inte kunde somna något innan!

Huvva vad kallt det var att cykla hem i morse, det känns i luften att hösten närmar sig med stormsteg.
Men det tycker jag bara känns väldigt mysigt, och om allt blir som jag vill tror jag hösten kommer bli riktigt bra, hihi.

När jag vaknade vid 12 idag så beslutade jag mig för att ta det så lugnt som möjligt då förkylningen som jag ignorerat i en vecka nu har blivit värre, men jag kämpar emot då jag inte har tid att vara sjuk eller förkyld... Jag gjorde Grahams scones till frukost och drack flera koppar té, tog en lång dusch och ordnade upp lite här hemma.
Sen tog jag cykeln till Paulina och Simons nya lägga och kolla in den, det är riktigt roligt att flytta i något större och med någon som man tycker om, det värmer i hjärtat att se dig så glad Paulina (även fast du är ett städfreak, fast det är ju jag med, hehe)

Efter det så cyklade jag till Stranda och har hängt med familjen hela dagen! Bästaste familjen.
Lilla Melker är så söt med sina stora mörkblå ögon. Och surrhumlan Moa är ju söt hon med, trollungar.

Nä nu ska jag kurrera mig med nässpray och hosttabletter.
I morgon kommer Andreas hem och då blir jag en glad chejja.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar