24 augusti 2012

Never complain.


Jag har haft en bra dag idag!
vaknade bredvid den bästa som vanligt.
Fått en rund tur i den nya Knut Lundmark Skolan(tråkigaste namnet någonsin...) och den var väldigt ny och fräsch! ska bli kul att jobba där sen när den kommer i bättre ordning, på bästaste Raketen!

Jobbat på Bågen som alltid är kul det känns som mitt andra hem.

Sen åt vi middag på Thaistället, buffén och det var gott som vanligt!

Sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, jag kände att det var vad jag ville göra ikväll, jag har kollat runt på massa shopping sidor och då blir jag på dåligt humör tydligen, för jag vill ha så mycket, fast jag egentligen inte behöver allt, men därför klagar jag och blir tjurig, så nu sa jag åt mig själv att sluta för jag har ju det riktigt bra utan alla dessa ytliga grejer... ibland blir man så blind när man bara vill ha och ha.

Nä man ska vara nöjd över allt annat man har i livet! :)

Såå nu ska jag skära upp lite paprika och gurka för att dippa upp våra dipper.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar