10 oktober 2012



Du ser alldeles för snäll och oskyldig ut för ditt eget bästa på den här bilden, haha
love you!

En sten har lättat från mitt hjärta och det var mycket enklare än jag trodde, jag klarade matteprovet!


nu kan jag äntligen slappna av lite grann.



Hade dock en hemsk natt... drömde mardrömmar och såg ett spöke i vårat sovrum när jag vaknade.
jag brukar se personer lite här och var, men så fort jag koncentrerar mig på det jag ser i mörkret så försvinner det..
är det på riktigt eller är det all in my head?
det är det jag undrar över.

i min mardröm så var jag i nån stuga i en mörk skog och så knackade det på dörren och jag gick och skulle öppna, men dörren var trög så jag fick inte upp den på en gång och så hörde jag att personen utanför sa något med en röst som var obehaglig och som jag inte kände igen så jag skyndade att dra igen och låsa och så började personen rycka i dörren frenetiskt och så plötsligt blev det tyst och jag försökte kika ut genom fönstrena och jag stod bara helt still och var rädd, sen knackade det på dörren igen och jag gick dit, sen kände jag att golvet precis vid dörren började bli jätte jätte varmt och samtidigt så röck han i dörren hastigt och frenetiskt och då förstod jag att personen hade tänkt en eld under stugan....
på något vis så hade jag plötsligt tagit mig ut ur stugan och sprang för allt i världen genom högt fuktigt daggigt gräs på en äng/åker och det var kallt men nu kände jag igen mig och visste vart jag var, så jag visste att det inte var långt att springa till mamma och pappas hus.
men som för dem flesta i en mardröm så fast man springer så fort man kan så går det ändå inte fort och den man är jagade av är alltid snabbare, så jag hade kanske hunnit 10 meter från stugan och då tog han tag i min arm och precis när jag skulle vända mig om och se hans ansikte så vaknade jag.
alldeles stel i kroppen när jag vaknade och rädd, fast jag under hela drömmen visste att jag drömde och så, så är det ju ändå jobbigt. och jag tror det var när jag vaknade från den här drömmen som jag sen la mig ner igen och blundade och sen vaknade jag till igen och tittade på byrån vi har i sovrummet där jag lägger mina kläder som jag ska ha nästa dag och där tycker jag att jag ser någon stå och vika mina kläder..(?!) alltså med väl vilja och personen är vit klädd(de jag brukar se har oftast varit en mörkskugga.), men lika snabbt som jag ser det så är de borta.

grymt läskigt nu när jag skriver det, huvva! men när jag såg det så var jag så sömn drucken att jag bara la mig ner och somnade igen.



Nä nu ska jag äta lunch, sen tvätta och städa här!
få tankarna på något annat.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar