1 oktober 2012

If the truth has been forbidden Then we're breaking all the rules.





Åh jag älskar våran säng... love love love it!
har sovit som en prinsessa inatt.
Igår kväll så hämtade Mamma och Pappa oss på Kallax, det var underbart att se dem igen.
Sen när vi kom hem så packade vi upp på en gång, tog en dusch i svenskt vatten och åt sen hårdmackor i mängder med kaviar och salami, gott nå gud förbannat!

Idag så har jag tvättat allt som vi haft med oss och lite till, har även varit ut på byn och hämtat ut ett paket från HM med lite inrednings prylar i och handlat lite på Coop, bland annat plockade jag mig en god sallad i salladsbaren, kommer definitivt bli många sallader där för mig, jag älskar ju verkligen sånt där!

Förresten så älskar jag mina Humör Jeans, dem är så sköna och väldigt snygga på min lilla rumpa ;)

Nu ska jag lägga mig och vila innan jag ska ner i tvättstugan igen för i natt så jobbar jag vaken natt på Regnbågen.

Vi har haft en underbar resa och det är underbart att vara hemma!

Love.

1 kommentar:

  1. Så himla snygga dina nya byxor var på dig! Dom passade ju dig perfekt :) kul ;D

    SvaraRadera