3 oktober 2012

Don't break me down I've been travelin' too long I've been trying too hard.


Snart ger jag upp.... har suttit i flera timmar känns det som och försökt lista ut hur jag ska få den himla miniräknaren att rita min jävla graf....
varför började jag ens plugga? fattar inte hur jag kan vilja utsätta mig för detta igen när jag borde komma ihåg hur dåligt jag mått på grund av skola. blä.



Jag önskar jag var lika smart som Sheldon i The Big Bang Theory



I alla fall så har jag jobbat för det mesta sen vi kom hem och nu är jag ledig idag, torsdag och fredag för att sen gå på en jobbar helg på Bågen, ingen är gladare än jag! :)



Nä nu ska jag försöka ta tag i det här så det försvinner ur mitt liv...
Sen ska jag bygga ihop en hatthylla och sko hylla.

Och ikväll blir det middag hos mamma och pappa ska bli så gott och trevligt!




Love.

1 kommentar:

  1. Bra kämpat med plugget! :) många känner nog samma sak, inte alltid roligt att plugga :s man får verkligen se fram emot vad som blir efter man har pluggat klart. :)

    SvaraRadera