4 oktober 2012

Little talks.



Här får ni en brun bild från Turkland!

Idag har jag varit effektivare än effektivast, jag var och besiktigade opeln på morgonen och sen så tvättade jag medans jag städade en massa hemma, putsade sovrumsfönstret och satte upp nya gardiner(eller en gardin, jag hade kollat fel när jag beställde. det var bara en längd...) och nya inrednings prylar och bäddade rent i sängen. och sen kl 13 så var jag på en riktigt bra mattelektion i 2 timmar, tänk att jag hängde med fast jag varit borta från 5 lektioner, jag är imponerad!
sen har jag varit hem till Stranda och satt om mina blommor.

Sen åt jag och Andreas skrov till middag eller han åt skrov och jag åt en 90s burgare och chilichees, det är mer min grej ;) haha

Sen började vi montera upp hyllor i sovrummet, men så insåg vi att vi hade fel sorts skruvar så då blev det en sväng till till Stranda för att hämta skruvar och så där!

Så vi blev klara för ett tag sen, nu har vi nyss mumsat i oss ägg mackor och kollar på Partaj, det är gode så kul!

Imorgon blir det jobb på Åsen 8 - 11 och sen blir det matte plugg för hela slanten!
Och efter det blir det att hänga med Paulina och bara ta det lugnt :)




Det blev så mysigt i sovrummet nu :)

Godnatt!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar