3 oktober 2012

You show the lights that stop me turn to stone You shine It when I'm alone And so I tell myself that I'll be strong And dreaming when they're gone.



Guuuuuuuuuud vilken god middag vi åt hos mamma och pappa, älgskav och hemma mos. Och mamma hade gjort goda blåbärsbullar också, mums!

Blev på mycket bättre humör nu när jag fått prata med dem om allt och inget :)
nog är huset tomt utan Fialottan, tänker på dig varje dag <3
du har det bra där du är, det vet jag.

Känns i alla fall inte som att världen ska gå under på grund av Matematiken som det har känts de senaste dagarna, nog fixar jag det här!

I morgon ska jag besiktiga opeln på morgonen och sen kl 13 har jag matte-lektion i 2 timmar.

nu ska jag hoppa i nå mysiga kläder och göra mig en té-kopp och kanske se något med Andreas :)

Love.


1 kommentar:

  1. Jo men vad kul att du blir peppad, jag blev också peppad eftersom jag kände igen mig i att du hade mycket plugg eftersom jag känner samma! :) Jo ända sen vi jobbade på RFN ihop har det känts så, speciellt då vi sov över i området! sen har jag läst din blogg sen dess och tycker alltid det känns som att jag känner dig när jag läser den och du skriver om roliga saker, man blir inspirerad :) Men du, om du känner för att komma och se hur Umeå är som studentstad så får du hur gärna som helst bara säga till och så får du sova över här en natt eller en helg. Det vore jättekul :D jag minns att det var värdefullt när jag hälsade på terese carlsson hos henne i umeå en helg, innan jag började här :) det gav mycket så här i efterhand o var jättekul! men skulle du först läsa till undersköterska? :) men absolut om du vill ha hjälp med nåt spec inom träning så säg till :D

    SvaraRadera