23 januari 2013

I feel great.

Ligger här i sängen och har just ätit upp en god macka och ska strax hugga in på min té-kopp!
Idag har jag skrivit ihop 4 arbeten och det känns gode grymt bra gjort...

Imorgon vankas det jobb på bästa Raketen! Sen längtar jag efter att få inta gymmet efter min Nk lektion i morgon, har velat träna hela dagen idag...!
Imorgon kväll ska vi krypa upp i soffan och kolla Paranormal Activity 4 med Tobbe och Cornelia(?) ska bli intressant att se vad mer dem kan komma på, hehe ;)

Igårkväll var vi bjudna till Frida och Liam på 3-rätters middag och det var så himla gott, mums!
Inte dumt att få sådan lyx mitt i veckan, hehe var kul att träffa Liam också känns som att när vi sets har vi inte hunnit busa/leka nått men det hann vi med igår!

Sen kommer fredag och helg, har sån tur att få jobba på Raketen även på fredag, kul kul! :)


Är ledig hela helgen vilket kommer bli underbart skönt ;)

Nä nu ska jag borsta gaddarna och sova.

Godnatt!

Love.









1 kommentar:

  1. Hallåå! :) nej alltså jag har inte bloggat ofta senaste tiden! men jag läser alltid din blogg, bra att du börjat blogga ofta ;) den där onsdagen vi skulle ses i jul, blev det att vi åkte till Östersund (en dag tidigare alltså). Så synd vi inte sågs på lovet... Men bara så du vet så kom gärna och hälsa på här i Umeå nån helg fram över! Speciellt om du va sugen på att se hur universitetet är, eller kanske vill testa på en utekväll till våren! ;) det är kul att läsa din blogg, blir som att man håller kontakten ändå på så sätt tycker jag!

    Ha det bra, Kram!

    SvaraRadera