20 januari 2013

No I wont do it.

Så jag och Andreas har befunnit oss i sängen typ hela dagen... Vi missade det fina vädret, men vad gör det när jag har tillåtelse då jag jobbar natt i natt och Andreas har tillåtelse för jag behövde ju sällskap! Jag vaknade av mig själv kl 9.12 och försökte verkligen sova ett tag till, men då bestämde jag för att slå igång en film, och sen gjorde vi frulle och såg nästa film! Japp tyck vad ni vill, men det är kvalitetstid och jag älskar att kolla på film, det gör Andreas med, hihi.

Senare när Andreas for iväg och såg hockey så försökte jag mig på att se Eternal sunshine of the spotless mind. Tänkte att det skulle vara en film för mig och jag har tänkt i flera år att jag ska se den så nu fick jag tillfälle, men den var alldeles för konstig för mig, det enda jag kunde tänka på i början var hur otroligt vacker Kate Winslett är men att hur lätt hon kunde se trashig ut med blått hår och utväxt.... Så jag gick över till Andreas och så beställde vi mat från Aramo, jag tog min favvo pizza och den var god, var ett tag sen jag åt pizza, fick dock trycka i mig för att orka halva haha...

När jag kom hem igen slog jag i gång Pretty Woman, en klassiker och den är så fin!!! Såg klart den när jag kom hit till jobbet. Skönt med Viaplay då behöver man bara en dator, smartphone, surfplatta eller liknande och internet så klart! Synd bara att internet här på jobbet slutade fungera nyss......

Så nu ser jag Crazy.stupid.love som jag hade på datorn, men snyggingarna Ryan Gosling och Emma Stone. Den filmen är så jävla grym. Love it.

Ska försöka plugga lite inatt också, men just nu ligger denna kurs så långt ifrån mitt intresse och ork att jag liksom inte bryr mig. Dock så läser jag ju Nk2 som är jätte intressant för den går in mycket på astronomi och allt som har med rymden att göra, vilket alltid har fascinerat mig.

Imorgon ska jag träna när jag vaknat, troligtvis med Therese(hoppas jag!) sen ska vi käka middag på Stranda, mamma ska toppa mitt hår och jag ska sätta om nå blommor. Sen på kvällen ska vi vinna storkovan på Bingolotto! Hehe


Nä nu ska jag koncentrera mig på filmen och jobb.


Love.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar