18 november 2011

Counting all the assholes in the room....



Här sitter jag och är en tlött chej.

Har varit en händelserik och trevlig dag!

Jobbad 8 - 12 idag och direkt efter det for jag och lunchade med Paulina på centrum, blev en jätte mumsig skagen toast och Paulina tog en skinktoast, som på den gamla goda tiden ;P

sen gick vi runt på byns alla affärer och kollade utbudet, det finns mycket fint men här måste man spara pengar!
Lånade i alla fall hem tapetprover och har kikat och kanske bestämt mig.
och nu har jag kommit på att jag vill tapetsera om i hallen och i tv-rummet också, för det är pissgult i hallen och en tråkig tapet i tv-rummet och ska jag bo har så ska jag trivas, så är det!

Paulina har varit här ikväll, vi har surrat och ätit pepparkakor och druckit mjölk, hehe en god kombination :)
Sen var Miranda och Wille förbi en snabb sväng också, så nu hittar dem till oss.

Andreas är i PiteåChallenge med några, alltså hemma fester är mycket roligare än krogen, så är det!
och så känner jag att jag är för gammal för att vara ute på krogen hela nätterna, haha ;P det är inte min grej!

Dock önskade jag att Andreas var hemma istället.

Nu ska jag sova.


Love.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar