19 november 2011

Vart jag mig i världen vänder.



Saturday.

Natten blev lång för jag kunde inte sova riktigt, väntade bara att Andreas skulle komma hem och det gjorde han, kring 3.30 i natt.

Så vi sov till halv 12.

Vi åt nyponsoppa, kokta ägg och hårdmackor med ost till frukost, gott!
sen har vi bara degat i soffan, jag såg en film på Tv4, Into the wild, fast missade slutet för då var vi och köpte mat från Heart2Heart, blev friterad kyckling och ris för mig, det var längesen! och Andreas tog nr 2.

Nu ser Andreas hockey och jag tror jag ska promenera till Emmas godisbutik och köpa mig nå choklad, är så sugen! och så har jag världens huvudvärk som har suttit i hela dagen men som har eskalerat nu, men jag vet varför, för lite vätska!

Sen får man väl se vad som händer :)

Imorgon eller på måndag kommer Mamma och Pappa hem igen, dem är nämligen i Bollnäs och hälsar på min storebror Ante, Angelica och Moa.
jag vill också hälsa på dem!

I morgon ska vi nog förbi Stranda för att betsa tv-rumsbordet och bygga det sista :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar