22 november 2011

För vi lever alla med känslan att falla Och vid tomhetens botten står vi på toppen.


haha grym bild!

Här sitter jag och har just ätit en typ av lunch, fast det blir frukost för mig också eftersom jag råkade sova lite länge, Oops!

Jag gjorde i alla fall Amerikanska pannkakor och det var göttigt! åt också ett kokt ägg blandat med keso på en hård macka. Drack även mina vitaminer och en té-kopp med ett té som min bror skickat upp åt mig, ett té som han inte hade druckit upp själv. Det var ett svart med smak av choklad, rom, chili och vit choklad, men jag vet inte, om man hade tagit bort rom-smaken hade det nog varit gott, rommen tog över så mycket. Det blev som de äckliga chokladbitarna i någon choklad ask som alltid blir över. haha


Vad jag ska göra idag är att spika upp en krok ovanför sovrumsfönstret så jag får upp min fina julstjärna.
Sen ska jag nog ut på byn och köpa lite grejor, sen kanske jag drar hem till Stranda och gör lite grejs :)

Var ju på Stranda igår hos mamma och pappa och byggde ihop byrån som jag beställde med dem från Ikea och så hann jag ju betsa den också, så nu är det bara knoppar som saknas på den.

Men ha en riktigt trevlig dag!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar