22 november 2011

Im the little bad girl.



Var förbi på byn en sväng och fyndade en glasburk på Handplockat som kommer passa perfekt att förvara Saffransbiscottisarna som jag brukar baka till Jul :)
Sen köpte jag röda långa ljus till min kandelaber så nu är den också julig.

Floristen så köpte jag knoppar till byrån också så nu är det bara montera dem så är den också färdig.

Tv-rums bordet byggde jag det sista på idag och putsade lite grann och så betsade jag ett sista lager, så det är bara glasskiva och hjulen som saknas på det, dock så blev inte bordet precis som jag hade tänkt mig, men jag hoppas det känns bättre när det har kommit på plats :)

Plockade lite granris när jag var i huset så nu har jag dekorerat min Adventsljusstake med det och så ett litet arrangemang som jag har i Tv-rummet.

Känns riktigt mysigt nu!
Ska försöka ta några bilder så ni får se.

väntar bara på julgardinerna som Mamma beställde åt mig idag och så skulle min bror vara så snäll och köpa en sån där adventsljusstake som man har i fönstret när han skulle till Luleå :)

Sen skulle jag haft en matta till köket, men det får bli en annan gång!


Nu ska vi se en film och mysa.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar