23 november 2011

We all want love.


I morse blev jag utringd på jobb och Oh vad det tar emot att kliva upp och fara när man fått veta det halvt sovande och det är precis man uppmärksammat vart man ska och vilka tider det gäller.
Men när jag väl var uppe och ute i den friska härliga luften så kändes det faktiskt härligt!
var länge sen jag blev utringd på morgonen, brukar oftast ha inplanerade arbetspass, vilket är så mycket skönare!

I alla fall så var jag på Altuna i blåbärshuset och det gick suveränt.

nu när jag kom hem snörde jag ihop en chokladbollssmet, det är Andreas som har önskat det så det blev det. men till veckan eller så ska jag nog ha storbak dag och baka lite julfika :)

I morgon ska jag iväg och jobba i kök, nämligen på Vistträskskolan, ska bli kul eftersom jag gillar att jobba i kök, men dock är jag lite nervös då jag aldrig varit där och vet ej om jag är själv eller om det är någon med mig, men det ska nog gå bra!

Nu ska jag börja med middagen och ringa till Andreas så han köper nalta pärlsocker :)

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar