30 november 2011

Julkalendern.



I morgon kl 07.15 ska jag sitta bänkad framför TV:n med en stor kopp choklad, tända ljus, under ett täcke och se Julkalendern Tjuvarnas Jul, för jag har bestämt mig för att följa kalendern i år, precis som jag gjorde förr, om den nu inte är jätte dålig förstås då är det ju inte så kul.
Men för att det är så mysigt att vakna tidigt och ändå hinna ha en mysig stund på morgonen och så får man ju lite mer julkänsla då.

De Julkalendrar som jag gillat bäst under åren (och kommer ihåg...) är helt klart dessa:






Det är dem som jag har starkast minnen från i alla fall, speciellt Mysteriet på Greveholm, jag tror den tar hem priset!
Jag har Greveholm och Pelle svanslös på DVD borde ta och skaffa mig resten :)

Nä att jag inte har tagit mig i duschen än, he var då väl ändå....

Godnatt.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar